Tarinoita ja
tehtyjä töitä

Blogi

Hydrohex-mobiilisovellus

Saimme ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää kuluttajille suunnatun treenisovelluksen, jonka twistinä on vesielementti. Hydrohex on mobiilisovellus, jollaista ei ole ennen nähty. (lisää…)

Vestellin kokonaisvaltainen brändiuudistus

Mökin vessassa istuessa tai keittiössä tiskejä tiskatessa ei aina tule ajatelleeksi, kuinka suuri ekoteko on hankkia laadukkaat ja aidosti ympäristöystävälliset jätevesijärjestelmät oman kesäkeitaan pihapiiriin. Suomalainen Vestelli tarjoaa ekologisia ja tutkitusti toimivia jätevesiratkaisuja, jotka on kehitetty muun muassa omakotitaloihin ja mökkikäyttöön. Vestellin tuotteet huolehtivat, ettei pohjaveteen päädy tipan tippaa kotitalouden jätevettä. (lisää…)

Suomalaisille jalkapalloilijoille uusi verkkojärjestelmä

Jalkapallo on intohimoinen aihe Suomessa, maailmalla ja meillä Bettalla. Pääsimme toteuttamaan verkkojärjestelmän, joka koskettaa noin 90 % suomalaisista ammattijalkapalloilijoista. Uusi verkkosivu niputtaa yhteen extranetin, julkisen puolen verkkosivuston sekä toi pelaajille tukun uusia ominaisuuksia. Näin laajassa toteutuksessa kyse ei ole enää pelkästä verkkosivustouudistuksesta, vaan räätälöidystä verkkojärjestelmästä!

(lisää…)

Mixed reality hologrammilla lisää huomioarvoa

Oletko miettinyt miten saada kiireisen kuluttajan huomio myymälässä? Erilaiset hyllypuhujat ja näytöt ovat toki halpoja, mutta riittääkö näiden huomioarvo joka tilanteessa? Mixed reality -laitteet ratkovat uudella tapaa lähimainonnan ongelmaa: miten saada kuluttajan huomio ja luoda samalla mielenkiintoa tuotetta kohtaan. (lisää…)

The Shift haastatteluvideot

Betta Digital toimi vuonna 2017 The Shift -bisnesfestivaalin kanssa yhteistyössä. Tehtävänämme oli kuvata backstagella kaikkien päälavan esiintyjien haastatteluvideot. Haastattelijoina toimivat festivaalille osallistuneet vapaaehtoistyöntekijät, jotka seurasivat esiintyjien puheenvuoroja yleisön joukosta. (lisää…)

VSS Biopowerin graafinen ilme

Millaisia mielikuvia kiertotalous, biokaasu tai nestemäiset maanparannusaineet herättävät? Jo pelkästään sana ”bio” nähdään yleisesti vihreänä, johon liittyy vihreä kierrätyssymboli. (lisää…)

Emovetin mainonnan suunnittelu

Markkinointisuunnitelma autettaa yritystä keskittymään oleellisiin asioihin. Kustannuksien hallinta, kohderyhmien määrittely sekä markkinoinnin tavoitteet ovat helpommin hahmotettavissa, kun suunnitelma tulevalle vuodelle on kunnossa. (lisää…)

Best Western Hotel Seaport

Kaikkien tuntema hotelli Turussa – Best Western Hotel Seaport. Porukka kokoon, hyvää ruokaa ja juomaa, jonka jälkeen suuntana Itämeri. Arjen ankkurit irti. Monille Hotel Seaport on tuttu turkulainen majoituspaikka, toisille päivittäinen lounaspaikka. Betta Digitalille avautui mahtava tilaisuus uudistaa Hotel Seaportin verkkosivut vuoden 2016 lopulla. Lähtökohtana oli huomioida hotellin laaja kohderyhmä mahdollisimman hyvin. (lisää…)