Myynti <3 Markkinointi
Myynnillä on aina ollut vahva mittari tukenaan: Raha. Vaikka tämä ei olekkaan ainoa myynnin mittari, on sitä vastaan silti vaikea taistella. Markkinoinnin ei kuitenkaan tänäpäivänä tarvitse olla pelkästään hyvän pöhinän ylläpitoa vaan meillä on käytössä samat mittarit, jopa paremmat.
Digitaalisen markkinoinnin avulla saamme kerättyä käyttäjistä uskomattoman määrän dataa. Käyttäjäpolkujen huolellisella suunnittelulla tiedämme, mitä asiakaskuntamme tietää yrityksestämme minäkin hetkenä. Myös kaikki yrityksen myynnit saadaan listattua dataan mukaan. Eli saamme entistä tarkemmin tiedon siitä, millä toimenpiteillä ja kuluilla ansaittu euro on saavutettu.
Marketing Dashboard on ratkaisu tiedon koostamiseen
Monesti verkkosivuilla tärkeimpinä tavoitteina on laadukkaat liidit. Verkkokaupoissa taas tavoitellaan suoraa myyntiä. Näiden lisäksi on lukuisia toissijaisia tavoitteita, kuten uutiskirjeen tilaajat tai sosiaalisen median seuraajat.
Betta Digitalin Marketing Dashboard räätälöidään aina asiakkaan tavotteiden mukaan. Samasta näkymästä löytyvä oleellinen tieto helpottaa menneiden tapahtumien analysointia, joiden pohjalta tehdään päätöksiä tulevista toimenpiteistä. Asiakasta ei jätetä analysoinnin kanssa oman onnen nojaan, vaan kerättyä dataa käydään kootusti yhdessä läpi.
Toteutamme myös integraatiot eri CRM-järjestelmiin, jolloin kokonaisuuteen saadaan tuotua myyntiorganisaation tehokkuus mukaan.
Sopiiko markkinointidatan työpöytänäkymä minulle?
Markkinointidatan työpöytänäkymä sopii yritykselle, jolla on halu kasvaa ja kehittyä saavutettujen tulosten avulla. Marketing dashboard sopii myös yritykselle, joka on kerännyt dataa useamman vuoden, muttei ole kyennyt hyödyntämään sitä aiemmin. Datan määrä ja sen tuomat mahdollisuudet saavat monet voimaan pahoin, mutta autamme kääntämään tämän eduksi.
Ryhdy kumppaniksi ja aloitetaan tietojohtaminen
Marketing Dashboard on palvelu, jota tarjoamme asiakkaillemme osana kumppanisopimusta. Kerätty data on turhaa ellei sitä hyödynnetä ja tästä syystä käsittelemme asiakkaidemme kanssa joka kuukausi kerättyä dataa. Asiakkaan ei tarvitse käyttää analysointiin aikaa, mutta voi tehdä päätöksiä tulevista toimenpiteistä valmiiksi koostetun datan avulla.