Seuraamme sivustomme käyttöä evästeiden avulla. Voit hylätä tai hyväksyä ne.
Hyväksy

Ajatuksia, näkemyksiä, menestystarinoita

Mixed reality hologrammilla huomioarvoa

Oletko miettinyt miten saada kiireisen kuluttajan huomio myymälässä? Erilaiset hyllypuhujat ja näytöt ovat toki halpoja, mutta riittääkö näiden huomioarvo joka tilanteessa? Mixed reality -laitteet ratkovat uudella tapaa lähimainonnan ongelmaa: miten saada kuluttajan huomio ja luoda samalla mielenkiintoa tuotetta kohtaan.

Lue lisää

The Shift -haastatteluvideot

Betta Digital toimi vuonna 2017 The Shift -bisnesfestivaalin kanssa yhteistyössä. Tehtävänämme oli kuvata backstagella kaikkien päälavan esiintyjien haastatteluvideot. Haastattelijoina toimivat festivaalille osallistuneet vapaaehtoistyöntekijät, jotka seurasivat esiintyjien puheenvuoroja yleisön joukosta.

Lue lisää

VSS Biopowerin graafinen ilme

Millaisia mielikuvia kiertotalous, biokaasu tai nestemäiset maanparannusaineet herättävät? Jo pelkästään sana ”bio” nähdään yleisesti vihreänä, johon liittyy vihreä kierrätyssymboli.

Lue lisää